Stockholm

Helgen spenderades i vår vackra huvudstad.
Stockholm bjöd på vacket väder nästan hela helgen och trevligt sällskap i form av Emelie och Fredrik.

På fredagen gick vi på stan och tittade lite, jag hittade en tröja på Monki, ett armband och ett par skor på din sko. Hade glömt att jag hade köpt dom tills jag tittade i resväskan när jag kom hem. Underbart fina skor, väldigt lika ett par från Acne som jag gärna hade köpt om pengarna fanns där. Hade dom på fredagskvällen, vilket jag bittert ångrade på tunnelbanan kl 3.30.

På fredagen var vi alltså på Strand och tittade på Cut Copy, jäklar vilket drag och man var inte lite svettig efter den konserten. Loove Cut Copy. Sedan var vi kvar på Strand och dansade till fötterna värkte. Underbart rolig kväll! Iaf till den sista biten när man skulle hem i värkande fötter i nya skor... Gooosh!! Men det gick.

Dagen efter strosade vi runt på söder, tog en kaffe på Götgatan i solen:



Satte oss på Nytorget och solade lite till:


Och åt lite kebab på något hak. Efter det gick vi hem och vilade och spelade spel.
Buzz! Och jag vann 3 gånger, äntligen har jag hittat något jag är riktigt bra på, haha.

På kvällen åkte vi in till Slussen och Götgatan igen och träffade upp Moa och Olov. Vi gick till ett ställe som heter Morfar Ginkos. Kul namn! Riktigt mysigt och härlig musik som man blev glad av. Där satt vi fram till klockan 1. Sen blev det nattamat på McD.  Gött! Jag provade på en ny frisyr:



Söndagen började med en god frukost hemma hos Em och Fredrik sedan en fika på Gamla Stan, kollade in omgivningarna och sedan lite lunch. Efter det satte jag mig på bussen hem.

Underbar helg i Stockholm, tack Emelie och Fredrik!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Thank you själv darling! Tråkigt att du skulle åka hem! När du är inne på ams.se så sök jobben i Sthlm ;)

2011-03-15 @ 20:11:28
Postat av: mamma

Åhh hååvee åkte ut!

2011-03-15 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0