Kvarnlampa någon?


Varit på bra & begagnat tillsammans med alla pensionärer i hela Huskvarna och Jönköping med omnejd.
Jag lovar.

Hittade den här spexiga lampan. Den för många frågetecken med sig.

Någon måste ha köpt den och tyckt att den var "fin". Vem?
Hur tänkte desigern som skapade denna lampa?

"Vi gör en lampa."
"Ja, det gör vi."
"Jag vet vi gör en lampa som ser ut som en väderkvarn!"
"Ja, vilken toppenidé!"
"Det kommer att bli värsta säljsuccén, jag lovar!"

Ännu värre är om lampan har varit en present. Tänk dig att packa upp den här skapelsen ur ett paket från dina släktingar som har varit i Tyrloen. Herregud! En sån där grej som man får komma ihåg att plocka ut ur garderoben varje gång dom kommer på besök.

Bara för att förtydliga: Jag köpte alltså INTE den här väderkvarnslampan. Men övervägde att stå kvar bara för att se om det var någon som en kunde tänka sig att köpa den. Men insåg att jag nog hade fått stå kvar ett tag.

Så jag gick hem. Utan lampa.

Kommentarer
Postat av: mamma

PUH! Vilken tur att du inte köpte den till mig för då hade jag fått springa mellan garderoben och fönstret varje gång du kommmer på besök.

2011-03-30 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0