Bra dag

Sitter på tåget till jobbet. Känner mig sjukt glad och upprymd. Har jobbat 5 dagar i rad nu och innan dess var det tentaperiod. Känner mig konstant stressad! Måste försöka varva ner lite. I morgon är jag ledig men på kvällen jobbar jag i köket på Akademien. Blir skönt med sovmorgon! Hann laga min mobil innan mötet idag, och så handlade jag mig en hårig kjol och en stickad tröja! Mötet handlade om en praktikplats som jag också fick. Alla verkade vara jättehärliga människor! Sjuka skillnader på Jönköping och Nässjö i väder alltså.. Fullt med snö vid jobbet men hemma i Jkpg är det barmark. (update: damn you autocorrect! Inte hårig kjol, VÅRIG kjol! Hahaha) Nu blir det jobb! Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Välkommen på måndag ;)

2011-03-29 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0