Begagnat

Tjena.





Har käkat en härlig frukost, druckit kaffe och tittat på dåliga serier. Precis som en ledig morgon ska vara.
Idag inviger jag den nya kjolen från h&m. I det tidigare inlägget skrev jag den håriga kjolen ha ha. Det ska vara VÅRIGA. Iphones autocorrection kan verkligen ställa till det.

Jag har ju tjatat i evigheter om att köpa något blommigt. Jag MÅSTE ha något blommigt. Nu när jag väl har det så känner jag mig som en tant. Tittade på efter 10 idag också. Det går sakta och säkert utför...

Ska strax vandra i väg till bra & begagnat uppe vid kungsporten. Det öppnar 14.
Får väl se om man kommer hem med något fräsigt till hemmet/garderoben.

Kan det inte vara sol alla dagar precis som idag? Jag lovar att det snöar i Nässjö nu. HAHA. Tror seriöst att gud glömde den staden. Sorry Nässjö för mina hårda ord.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0