gemigenpraktikplats.nu



Nu har jag sökt
massor av praktikplatser i vårt kära grannland.
Tänkte ju att jag skulle vara i Sverige. Men jag har en kontakt i Oslo som kanske kan fixa en plats + att jag känner staden väldigt väl eftersom jag levt i princip hela mitt vuxna liv där. Så nu har det mailats ett antal byråer. Men hoppas på den där kontakten ändå... vi får väl se helt enkelt.

Ändå känner jag mig pissnervös övet det här med praktik. Tänk om jag inte kan tillräckligt. Men jag tänker också att det kanske leder någonstans. Till ett riktigt jobb i den branschen jag alltid har velat jobba i och det som har varit min dröm så himla länge...

Nu blir det kaffe och plugg tillsammans med Moa. Senare lite träning eller kvällspromenad, kan inte bestämma mig för vad jag är mest sugen på idag. Tänkte även lägga upp lite bilder från Oslo senare ikväll.

Vi får se.

Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0