Biggan

Sitter och tittar på Big Brother nu.

Kul att dom har castat lite annorlunda i år. Frågan är hur ofta man orkar följa det, paradise orkade jag med i två veckor sen tröttnade jag på det. Såg inte ens finalen. Vet inte ens vem som vann...

Har varit på stallqvarn idag med mamma och pappa, vi hittade två skrivbord som var jättejättefina och några ljusstakar. Bilder kommer när det är på plats.

Sitter och längtar jag upp till Stockholm och Emelie. Hon ringde mig igår. Jag åker dit 11 mars för att se cut copy och umgås med henne...lääääängtar!!



Nej nu blir det snart läggdags! I morgon väntar spännande saker ;) Gooooonatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Waaaa vad jag längtar! :)

2011-02-21 @ 19:11:22
Postat av: mamma

Det tillhör inte allmänbildningen att veta vem som vann Paradise hotel eller vad det nu heter. Orka titta på "dumteve" nej tack!



Kram mamma

2011-02-21 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0