är det bara jag?




Är det bara jag som blir sjukt stressad av att det är fint väder när man vaknar på morgonen?
Inte på vanliga dagar då man ska till jobbet eller skola då är det okej. Men som idag när jag är ledig och tar sovmorgon då får jag helt paaanic när jag vaknar och ser den blåa himlen utanför fönstret. Nästan som dåligt samvete för att jag har sovit för länge.

Nu sitter jag på JTH (skolan) och fixar med lite saker jag inte har hunnit med. Känns gött. Moa sitter vid sidan av och gör en massa ritningar på hus. Liter mer seriöst än mina saker kanske hehe. 

En annan bra grej, dom har infört kanel till kaffet i studenternas hus! MMMMMmmm.. kanel i kaffe är det bästa som finns. På riktigt!

Har förresten bestämt mig för att ge twitter ett seriöst försök nu när flera kompisar har skaffat det.

Följ mig här: http://twitter.com/JarlSofia

Det var allt för nu.

Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0