Om...

...blogg.se kunde lansera sin bloggapp så kunde jag ha lagt upp lite trevliga bilder från mitt slottsbesök igår. Men nu går ju INTE det. Byta bloggportal? Orkar jag?

Enligt min iphone ska det vara 17 grader varmt och sol idag. Det är det ju INTE.  Jag ser blå himmel åt alla håll runt omkring Jönköping. Typiskt vätternväder tänker jag. Kunde ju även ha lagt upp en bild på mitt väder från iphonen men det går ju INTE. Jag är INTE bitter.


Nu ska jag försöka komma på vad jag ska äta. Har-glömt-ta-med-matlåda.

Hej.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Åk någon kilometer från Vättern så är det 18 grader......!!



Kram pappa

2011-04-20 @ 16:21:16
Postat av: mamma

Jag är inte heller bitter...

2011-04-20 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0