Morgon


Inleder påsken med kycklinggult hår och lite skelögdhet.

Det är morgon, klockan är halv 8.

Jag fick använda stolen för att ta ner mina cornflakespaket ur mitt WALK-IN skafferi.
Alla skryter ju så övermycket om sina WALK-IN Closets så ja kan väl få skryta om mitt skafferi som-man-kan-gå-in-i.
Önskar att jag var ett par cm längre speciellt när det kommer till höga hyllor.


Äter smultronyoughurt och sitter och tänker på vad smultronyoghurt heter på engelska. Snart kommer nämligen mina släktingar från The U.S of A. Kommer bli en spännande helg.

Nu ska jag och min svarta begravningsklänning take my aaaaass to the bussen för en halvdag med wooork.


Se you later.

Kommentarer
Postat av: pappa (mamma)

He is not very big in the food, but he drinks a lot of aquavera....

2011-04-21 @ 08:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0