like your style

Tjena!

Längesedan.


Idag har varit en dag full med möten. Trevliga sådana.
Började dagen med frukost på Victoria hotell tillsammans med kollegor på praktiken. Väldigt gott och trevligt!

Sedan blev det någon timmes jobb och jag slet mitt hår över Word. Har fått en uppgift där jag ska göra 14 diplom, alla ska se likadana ut men ha olika avsändare. Dom måste göras i Word för att användaren lätt ska kunna redigera filen med Namn etc...  Att layouta i Word mina vänner är inte helt enkelt kan jag lova, det är som om programmet gör lite som det själv vill.

Sedan bar det av på möte på ett annat hotell som handlade om verksamheten och det var intressant att lyssna på för jag förstod lite mera hur allt i organisationen är uppbyggt.

Nu blir det tetajm och Glamorama på tv3play. Älska ytligheter! ;)

Tjipphej.


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat word är som sagt inte enkelt att göra något snyggt med.

2011-04-13 @ 21:32:15
Postat av: mamma

Bra jobbat word är som sagt inte enkelt att göra något snyggt med.

2011-04-13 @ 21:32:58
Postat av: mamma

Word är inte enkelt att få till något snyggt med...

2011-04-13 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0