Om att ställa upp och få skit för det.

Idag blev jag ledsen på riktigt.

Jag ställde upp för en grupp i skolan som inte hade gjort det dom skulle.
Flera timmar lade jag på grejer som egentligen inte var mitt bord. För att jag  v a r  snäll.

Imorgon kommer jag tänka två gånger innan jag gör det igen.

Fick enbart skit. F e l  av mig att hjälpa andra. 


Herregud.


Annars då?

Joråsåattteeee..
det är kanoners.

Jag har det helt underbart just nu. Trivs med skolan, mina underbara vänner och alla runt omkring mig.
I morgon är det Caps och på lördag lite personalfest. Kul ska det bli! Där i mellan så har jag maaaassa plugg!

Nu blir det lite filmtittande. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

På trejde året får du lära dig att det inte är bra och va snäll... :P

2010-09-29 @ 09:31:48
URL: http://www.livefoto.nu
Postat av: Mamma

Jo, det är bra att vara snäll men det är viktigt att inte bli utnyttjad. Ibland är det bra att fråga innan man hjälper och om någon bett dig om hjälp och du sedan stöttar personen/personerna ska inte den eller dom ge dig skit för det! Stå på dig annars gör någon annan det!



Kram mamma

2010-09-29 @ 18:25:41
Postat av: Pappa

Kämpa på Fia.....!!!

2010-09-29 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0