true colors

Idag började mitt Sommarlov.
Har redan gått mitt första år på Jönköpings Tekniska Högskola och det har gått helt stört fort!
Ett år med blandade känslor och erfarenheter. Det allra bästa med året är mitt kära HI LIFE. Åh, vad glad jag är att jag får vara med där med alla finingar och dela allt roligt vi får vara med om hela tiden. Utbildningen i sig har ju varit flummig till tider, dålig på sina ställen, men dom lyckas alltid avsluta ganska bra. Jag tvekade på om jag skulle gå nästa år. Men det ska jag. Det har jag bestämt nu. Nu taggar vi inför årets händelse, INSPARK 2010. Shit va skoj, men mycket att göra för oss... inte bara en dans på rosor som en del verkar tro.





Nu väntar jag på brosch som ska hämta mig, ska hem till mams och papps en sväng!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0