thoughts

Den senaste tiden har varit helt fantastiskt. Har varit uppbokad i princip varje dag med någonting och varje helg har det hänt något kul. Snart är VT 10 över och det känns jättekonstigt att det gick så fort! Kan lätt säga att det både har varit den jobbigaste tiden i mitt liv samt den bästa. Har lärt känna så otroligt goa och underbara nya vänner. Och mitt fina utskott Hi Life, ni är ju helt underbara. Vi har haft så otroligt kul ihop hela våren! Är så stolt över allt vi har lyckats ordna tillsammans. Nu är det bara en sak kvar att åka på innan vi ska säga hejdå till alla för lite sommarlov, FÄRJAN! Ååh vad roligt det ska bli. Längtar!

Sommaren för min del kommer mest att innehålla jobb och jobb och jobb och jobb. Kanske ta igen lite av det jag har missat i skolan under dom här veckorna som jag gått den andra utbildningen. Har lite andra småsaker planerade, kanske lite Emmaboda kanske lite Way Out West och såklart en tripp till Oslo.

Eftersom det här är min blogg och jag skriver vad jag vill på den så tänkte jag nu för första gången på väldigt länge bli lite privat. Dec-Mars var den jobbigaste perioden i mitt liv. Jag har aldrig varit så nere, känt mig så sviken, smutsig och trampad på i hela mitt liv. Samtidigt som självförtroendet var kört i botten och tilliten till allt manligt kön var som bortblåst. Tänk att någon kan göra någon annan så illa. Jag funderade till och med ett tag på att hoppa av Hi Life och skolan och flytta tillbaka till Oslo igen. Som tur var gjorde jag inte det. (även om jag fortfarande tycker att min utbildning suger.) Det hade varit en sak om man bara kunde gå vidare och glömma. Men när man går i samma klass som sitt ex så blir det ganska svårt. Därför har det varit otroligt skönt att inte ha varit i skolan på flera veckor nu. Fy fan va gött det har varit. Och jag har verkligen gått vidare, blivit lycklig igen och bara kört mitt eget race och det är så himla skönt! Känslan av att bara vara glad igen är underbar! Frågan är om man någonsin kommer lita på folk igen?
Jag vet att jag har varit konstig, inte hört av mig till folk (oslotjejerna). Men det är så det har varit och nu ska det bli ändring på det!

Nä nu blir det varm choklad och film. Mysigt!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Stor kram till dig finaste Fia! Puss

2010-05-15 @ 01:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0