the second you sleep

Nähä. Så gick det med att sova.
Kan verkligen inte.

Så nu ska jag kolla scrubs och the city avsnitt tills jag däckar. Tur man är ledig i morgon.
Så jäkla trött på den här förkylningen nu, hosta, ont i halsen och bara allmänt seg hela dagarna. Fy. Alltid när jag är förkyld vilket jag har varit väldigt ofta den här vintern/våren så blir jag extra sugen på att träna. Tänk va gött att vakna frisk i morgon och ta en löptur längs vättern. Nu när jag äntligen har fått igång konditionen och löpsteget igen. Nä då får man vänta tills hostan går över och den brukar ju inte lämna mig i första taget...

På lördag kl 11.00 är det sommar! På måndag är det kryssning.



Skön låt, fin text, gammal favorit som får mig att tänka på min fina vän Espen i Oslo.


puss.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Köp echinaforce på hälsokosten samt något uppiggande som stärker immunförsvaret. Klä på dig ordentligt när det behövs. Klä dig efter termometern och inte efter almanackan. Det är inte alltid sommar även om man vill tro det.



Kram mamma



2010-05-28 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0