StereoLove

Sitter och tittar ut på det fina vädret, med en kopp kaffe, kurslitteratur och lite partylåtar i öronen för att motivationen ska kunna hållas uppe.

Det är A L L T I D fint väder när jag ska plugga...

Man kan säga att den här dagen det är inte min dag precis. Undrar egentligen när det någonsin är min dag? haha.
Dagen börjar med att jag välter ut vattenglaset bredvid sängen när min telefon ringer och jag yrvaket ska svara. B R A.
Sen ska jag ta med mig ipoden på min lilla morgonpromenad. Nä, då har det skett en lite olycka i min väska, hårsprayen har läckt och ipoden var dränkt och nu funkar den inte.. :(.
Efter promenaden ska jag laga lite frukost, sätter på kaffe, då börjar kaffebryggaren svämma över så att det är kaffe överallt! 2 min senare lyckas jag spruta kaviar över hela mig. Och igår fastnade jag i en hiss. Snart störtar väl ett flygplan in i mitt hus! Haha.




Nu plugg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0