Slappisch

Igår firade vi Emmie! Hon fick den lille lille drinkepinne i present! Haha. (ett internt AG-skämt)
Sen blev det en sväng på Kåren som hade lördagsöppet. Det var ganska lite folk, men väldigt trevligt folk i alla fall nästan alla. Lyckades dock förstöra mina favvojeans igår. Okej dom var redan slitna, men hur klantig får man va! Skulle hoppa över Emilies soffa och sätta mig och då sa det bara RITSCH! Stor reva på benet. Haha. Schnyggt! Som tur var hade ängeln Emmie ett par tights att låna ut. Så idag var jag lite ledsen över att ha förlorat mina finingar. Åkte upp till a6 en sväng efter att jag och brorsan käkat middag och farmor och farar. Och DÄR hittade jag dom, mina fina jeans. Tack för att ni fanns kvar till mig. Så nu är jag glad igen! Hihi.

Nu har jag pluggat juridik och läst lite annat viktigt inför den sista utbildningsveckan! Snart GG på tv.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0