Köööra biiiil

Jahajaa!

Braaa vecka. Känner det på mig. Förra vecka var ju totally awesome! Man kan ju inte annat än att bara skratta ihjäl sig åt alla underbara minnen på Ön med alla fåren. Men vart var egentligen fåren?

Mams o Paps åker till NY (fusk!) så jag fick låna bilen (snällt!). Så idag har jag kört biiiil! Love it! I morgon behöver jag inte gå upp klockan 5 för att åka till jobbet. GÖTT.

Och så var det jobbet ja. Jag trivs sjukt bra. Alla är fantastiskt snälla. Jag kan inte förstå ens att dom orkar vara så snälla hela tiden. Det är Ooootroligt mycket att lära sig. Samtidigt som jag har 100 saker på gång i skolan med tentor och redovisningar runt hörnet. Vi får väl se hur det går för just nu är min skalle full med rubriceringar av olika slag! Hjäälp!  Men det lööser sig alltid som Timbuktu säger det..

Godnatt. Sleeep tight och jag är världens gladaste just nu. Hela vinterns mörker har bara släppt. Och gud vad jag gillar mina nya vänner!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0