I morgon och idag och så...

Oj oj! Dags att varva ner har huvudet fullt med mitt nya jobb! Sjukt mycket information i mitt huvud och miljoner saker att lära sig men vääldigt spännande! Ser verkligen fram emot att jobba den här sommaren. Efter jobbet är det direkt till skolan för projektarbete. Vi ska skapa en blogg från grunden med hjälp av databaser. Skoj. Men svårt. Idag gjorde jag lite på designen det är ju det jag är mest intresserad av. Tycker programmeringen är ganska tråkig. Speciellt databaserna! Ussschh...

Nu ska jag packa!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej. Vad har du gjort på Gotland? När du skrev AG första gången trodde jag du menade Anna Gretas hihi. Blev avundsjuk å ville med äta där men nu fattar jag att de va något annat. Jag skickar SMS sen så bestämmer vi något. Puss

2010-05-10 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0