Hi Caps, Kristi Flyg och andra onödigheter

Tja!

Dagarna går fort just nu. Shit vad jag egentligen har mycket att göra. Men det är bara att ta det lugnt så ordnar sig allt.
I onsdags var det HI CAPS II. Då jobbade jag i baren och sålde öl och cider. Riktigt bra caps om jag förstår gästerna rätt. Stämningen var i alla fall på topp! Igår var jag hos Moa, en sväng på Sesam och sen hos Moa igen vilket slutade med att alla sov över där. Sjut nice kväll!  Nu har jag vilat ett par timmar i soffan hemma hos mamma och pappa. Vaknade av ett sms från just dom. Dom är i NY och har besökt ground zero idag. Det finns inga ord för hur avundsjuk jag är på dom. Men snart blir det min tur att uppleva allt detta. Kul att jag vaknar upp med halsont och frysningar. Brrr.
Kanske tända lite brasa ikväll? Jaa.



Jag och Moa jobbar i baren.





Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0