Can i hold you one last time?

Tja!

Sjukt bra dag på jobbet! Jag trivs helt fantastiskt bra och idag gick allt som på räls! Kommer bli en bra sommar.
Nu tänkte jag ta en paus från pluggandet. Det blir min andra paus idag, för jag råkade somna lite innan. Det är ju ganska lätt hänt med tråkig kurslitteratur. Hihi. Nu blir det i alla fall diskning av the jätte-mega-stora-diskberget! Sen blir det lite städning av resten av lägenheten. Kvällen kommer avslutas med tända ljus och en kopp Te i soffan med fotoboken. Najs!

Bjuder på en fin låt till det.




Ge den ett par minuter!


Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig som jobbar på och du kommer att lyckas jättebra!



Kram mamma

2010-05-24 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0