960gridsystem

När man kommer på sig själv med att sitta och "hmmmmaa" och nicka på huvudet när man läser powerpointar om gridsystems och nollställning av padding och margins.. jaa då kanske man borde ta en paus.

Har pluggat hela dagen med lite powernap-paus (obligatorisk) och lite tvättande av min gigantiska tvätthög.
Kommer jag att klara tentan då? Ja, om det inte blir allt för komplicerat. Databasdelen kommer jag nog däreomt faila lite på men där kanske min 3 tilgodopoäng får rycka in och väga upp. Håll tummarna!

Nu måste jag hämta min tvätt. Koka Te och sen se film. Hejdå Powerpointarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du klarar tentan! Å du det är alltid din dag!



Kram mamma

2010-05-28 @ 23:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0