1:a maj

Tjabba!

Ligger i min säng och slappar lite. Tänkte försöka kolla klart på bäckfilmen utan att somna. Haha. Har varit ute på en promenix tänkte kolla om man såg förstamajtåg och lite annat men det var helt tyst. Sen ringde mamma och sa att det var tidigt i morse antagligen men plötsligt hör jag ett jäkla bankande utanför fönstret och där kommer dom en hel orkester och en massa människor med samma budskap; Byt regering. Jag säger då det! Hihi. Nu fick jag se det i alla fall. Igår var det en liten studentsammankomst på sesam och sedan hängde vi på park hotel resten av kvällen. Riktigt trevligt.

Nu önskar jag verkligen att man hade en balkong, vill ju utöva mina planteringsskills som jag fick i norge. Men det får vänta. Önskar också att jag hade köpt biljett till Popadelica är så sjukt sugen på konsert så det finns inte. Men eftersom det är gotland nästa vecka så gäller det att hålla i stålarna. Nä nu blir det film och lite plugg, kanske.

Ha en fiiin fin dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0