Long time no see

Tja!

Stormigt.

Det har varit en ganska stormig tillvaro senaste tiden, fullt upp med bådet det ena och det andra. Bloggen har blivit lite lidande. Jag känner inte som förr. När jag bodde i Oslo och hade massa att berätta för folket här hemma som inte hängde med i svängarna med allt som jag hittade på, då hade hade jag en anledning att uppdatera här varje dag.
Nu vet jag inte. Har liksom tappat suget lite. Men det återkommer kanske.

Idag har jag varit på a6 och köpt en vårjacka en tisha och 2 baslinnen. Ikväll ska jag börja R E N S A min garderob. Jag har så mycket kläder efter att jag jobbade i VOLT och ägde rabattkort som gällde lite överallt i hela stan, typ halva priset på det mesta. Så, det är fullt. Det är antingen ny garderob eller rensa. Jag väljer det sista, det känns mest ekonomiskt just nu.


Sen äre ju flashprojket på G också. Går väl sådär. Har egentligen inte tagit fart ordentligt för mig. Men tänkte väl avsätta ganska mycket tid för det veckan som kommer. Uppe på det så ska det jobbas och tränas, gå på möte, Hi Caps, Syndafloden och jobba på kåren på lördag.

Najs med mycket att stå i.



TJaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0