Light

Dricker cola light och äter pastasallad.
Har varit på den mest obegripliga föreläsningen någonsin. Det var C#, SQL, .net, XML och databaser hit och RSS dit i en salig röra på 3*45 min. OMG ska jag kunna detta? Huuuuuuur... GE mig kunskap.
Hoppas på att labben blir givande. Annars kan man ju ge upp med en gång.

Har varit en givande dag redan. Och jag är på toppenhumör! Så toppen att jag slår till med hela 2 blogginlägg.
Kan ni tänka er. Vilken lyx.

Har som sagt varit på föreläsning, besökt kronans droghandel och kommit ut med en gottepåse innehållande diverse ansiktscremer och annat viktigt, varit på system och köpt mig ett par öl till kvällen. Gått till willys för att inhandla en burk cola light, kändes ju lite ovärt men va gör man inte. Gjort en pastasallad som nu är uppäten. Nu blir det 2 timmars effektivt vilande för att kvällens bravader ska orkas med. Jobb och Caps.

Solen har smält bort all snö på grannhusets tak så när jag tittar ut och undviker att se på träden nedanför så kan man nästan tro att det är sommar! Mmmm.

Hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0