etordie

Jobbigt att jag är så jäkla tankspridd och förvirrad! Finns det någon medecin man kan ta mot det eller? Klantig är jag också. Bra kombo.

Veckan börjar, eller avslutades med att jag pajade mobilen. Tappade den. Kul.
I förrgår tappade jag mitt visakort. Min plånbok är sliten och det har ramlat ur.
Igår lyckades jag missfärga större delen av mina underkläder så nu har alla en fin touch av ljusgrå. Läckert!
Min dator hänger sig så fort jag ska publisera min flashfil. GREAT. Jag behöver en ny dator. Pengar?

Undrar vilka fler missöden jag ska råka ut för den här dagen...! Kanske bäst att hålla sig inomhus.

Nu blir det frukost.

Edit: Hittade visakortet i hallen mellan två par skor. Som tur var hade jag tappat det hemma. JAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0