@work

På jobbet.
Trevligt.

Självklart sol ute och fint väder när jag jobbar.

Slår aldrig fel.


Idag har varit stora fixardagen. Var uppe tidigt.
Åt mysig frukost.
Drog till jobbet, någon hade tagit min favoritplats men det gick bra ändå!

Fixat med mitt lönekonto. Kommer inte få in lönen på kontot eftersom det har blivit något fel.
Väldigt typiskt mig att råka ut för något sådant!
Men nordea var schyssta och skickar ett utbetalningskort som förhoppningsvis är framme före midsommar.
Neeed cash.


Det är lugnt på jobbet idag. Jag jobbar på giganten. Trodde jag skulle jobba hos polisen först igår. FLUM.
Men nu har jag koll på'et igen. Bra bra. Nu ska jag plundra fruktkorgen!

Hejdåhejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0