when love takes over

Godkväll!

Efter en lång, men väldigt trevlig dag på jobbet så sitter jag hemma i soffan och njuter av en kvällsmat beståendes av macka med skinka och potatissallad! Mums!

Känner mig något sliten efter veckorna som har varit. Mycket partaj, mycket jobb och väldigt lite sömn. Känns som om jag borde ta igen en del på sömnkontot inatt så det blir läggdags mycket snart för min del. Nu har halva juni redan gått och sommaren har bara varit på besök i en vecka sen försvann den lika fort som den kom. Bara två ynka månader kvar innan skolan drar igång igen. Tiden går såå fort! 

Nu ska jag ta min runda skalle och lägga den på huvudkudden. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0