kula i benet och lön

Idag kom DET brevet på dörrmattan som jag väntat på i en evighet.
Brevet från riskpolisstyrelsen. Brevbäraren måste tro att jag är grovt kriminell eller något. Haha.

LÖN.


Nu till andra viktiga saker.

Något mycket märkligt har hänt med mitt ben.
Jag vet att jag inte har slagit mig så jag blev lite konfunderad häromdagen när jag upptäckte en kula på smalbenet. Öm är den också och idag är den helt svullen och gör svinont. Det är inget bett eller så utan det är liksom under huden. Första tanken var typ blodpropp. Men nej, det skulle nog inte se ut så.. Får väl se om det blir bättre under kvällen annars får jag väl fråga le doctoooorrr...  Snyggt med ett svullet ben lagom till midsommar.

Nooot!


Sugen på nytt fräsigt nagellack till midsommar!




Nu ska jag klä på mig och sticka till jobbet. Skönt att jobba kväll idag faktiskt. Härligt med sovmorgon.

Puss o kram.




Kommentarer
Postat av: Ninni

Härligt med lön :) hoppas allt finns kvar nu som du tänkt köpa :) köp en iPhone också när du ändå är igång hihihihi. Låter inte bra med bölden. Hoppas den försvinner annars får du gå och kolla upp den. Jag går och haltar runt lite. Har fått nageltrång igen. Slutar nog med att de får dra bort nageln för jag blir inte av med det. Jag går hellre igenom en förlossning till än att de ska dra bort nageln haahahah.

2010-06-24 @ 09:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0