Je suis etordie!

Tjena!

Det här kan blir en mycket förvirrad dag känner jag redan. Ska jobba på mitt gamla jobb som datasupport idag.
Jag har glömt i princip allt, jag har tappat nästan all min norska då jag inte har pratat det på flera månader, jag kommer blanda ihop allt jag gör idag med mitt nya jobb på polisen.


Hur ska det gå?


Annars då? Joråsåatte... Kaffeöversvämning i köket idag igen. Är det så att det är mina kaffefilter som är boven i dramat? Jag såg nämligen igår att man kunde få olika många hål i och olika tjocklek på dom.. så jag tror nog allt det blir till att investera i nya idag!




Nu ska jag slänga i mig lite frukost och löpa till bussen!
PUSS och KRAM.

P.s Vad är det för fel på vädret?? Det är ju alltid sol när jag jobbar kväll! Skit, skit, skit, skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0