ikväll börjar sommaren kl 22.

Hej!

Ligger i sängen och ålar mig. Har inte gått upp. Eller jo. Jag sov ute hos mamma och pappa inatt och fick skjuts in till stan i morse. Gick och la mig istället. Kollade klart på en film. Nu har jag satt på kaffet och ska ut i solen och käka frukost. Sen ska jag göra en massa ärenden. Gå till banken, gå till systemet, gå till dinsko. Sen är det jobb.

Kan mitt hår bli så här långt igen, ja tack?



SEN ÄR DET MIDSOMMAR! Kl 22. Då tar jag 2 dagars semester. Åååh va gött det ska bli. Bara 2 dagar tänker ni.. men ja.. det blir så. Man får njuta av det lilla man har av lediga dagar den här sommaren.

Sommar sommar sommar. Idag känns det som den började på riktigt.

Nu blir det frukost!

PUSS och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ligga och dra sig :)

innan man började jobba heltid var man ju aldrig ledig på sommaren. Då va det att ta allt jobb man kom över. Men det gick det med :) nu är det ju så knäppt att man går ett helt år och längtar efter 4 veckors semester som är över så fort.

Hoppas du får en härlig midsommar. Vi ska ut till Mårtensdrätt. Ska du göra något kul? Puss

2010-06-24 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0