Home sweet home

Är hemma igen efter en väldigt rolig arbetsdag. Gött att vara tillbaka på supporten igen! Det gick hyfsat bra även om jag inte kunde hjälpa särskilt många så gjorde jag en insats för laget känner jag. Haha!
Hade börjat väldigt många nya, kul att träffa dom.

MEN
jag har missat en hel dag med massa sol... ska kolla lite på den fina solnedgången nu vid vättern.
Sen blir det kvällsmat och te framför tvn och ladda lite för ännu en trevlig jobbdag i morgon! Jag har förresten blivit Jnytt blogg! Coolt. Go'kväll.

Vill ha:

Lindex Shop Online - Klänning


Lindex Shop Online - Solglasögon


Lindex och dinsko. Jeansklänning är riktigt fin i affären. Var och kikade på den idag!
Hoppas den finns kvar tills lönen kommer det hade varit en fin midsommarklänning till mig!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Just de ja. De va de jag skulle skriva till dig innan :) att jag såg dig på jnytt. Klänningen är jättefin :) den blir fin på dig. Om den inte finns i butik så får du beställa den på hemsidan :)

2010-06-15 @ 22:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0