drygt

Fy va drygt det är att leva utan pengar... hade glömt hur det var. Har ju jobbat en hel del den här våren så har haft det ganska ok ställt för att vara student. Men juni månad då är man inte rik.. klara sig på 3000 spänn. Jävla skämt är vad det är. Ingen svensk skatteåterbäring för min del heller då jag inte jobbat här förra året. Nä har aldrig längtat efter lönen någon gång som jag gör nu. Då kanske man kan börja leva igen och ha råd att göra lite saker i sommar.. nu är det ju jobb, jobb och jobb. Har sammanlagt ledigt kanske en vecka i sommar. Snacka om fullt upp, men ska inte klaga jag tjänar ju cashen som jag längtar efter nu. Men ändå, det är dryyygt att vända på varenda krona, 1 vecka kvar i fattigdom.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0