Det hade varit magiskt

Onsdagen på hultsfredsfestivalen 2010 hade varit magisk. Jag hade, enligt spelschemat fått springa mellan alla mina favoritband för att få med mig alla fina konserter. Kvällen hade avslutats med Kent.




Istället trillar en tår ner för min kind när jag så smått börjar inse att Hultsfredsfestivalen är ett minne blott.
Jag kommer inte få gå in med min backstagebiljett. Jag kommer inte få lyssna till "747" i solnedgången och jag kommer inte få kändisspana backstage med Moa.

Jag skulle ju ha färgat håret, skiter nog till och med i det nu. Åker till Moa och gör vår egen lilla festival istället. Så får det bli.


Hejdå Hultan, det var fint så länge det varade.

Kommentarer
Postat av: Kent's morsa

Ja ä inte bitter, ja ä inte bitter, ja ä inte bitter,ja ä inte bitter.....................

2010-06-30 @ 10:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0