Celebrating Sundays

Tjena!

Idag har familjen firat brorsan med en fika på ett Café vid Landsjön. Mycket trevligt.
Sedan bar det iväg till min lilla lägenhet. Känns som om jag inte varit hemma på en evighet. Insåg ganska fort att det såg ut lite som ett bombnedslag. Så nu har jag städat, tvättat, somnat i soffan. Gött att vara ledig.
Nästa ledighet är på midsommar. Och det är ju faktiskt ganska snart. Lönen kommer den här veckan med. Fantastiskt!!!

MEN dagens bästa grej, Emelie is back in town! Välkommen hem snygging. Synd att vi nästan inte hinner ses någonting bara :(. Men jag vet hur det är när man kommer hem från Oslo, schemat blir tight..!


Puss o godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0