BEHOV!

Jag behöver sandaler
Jag behöver jeansshorts
Jag behöver en sommarklänning...
insåg det NU! herregud vad jag inte har sommarkläder i min garderob.
Kunde inte sommaren kommit den 25:e istället? Väldigt orutinerat.


Annnars då?

Trött. Ett ord som beskriver mig bra just nu. Hällde müsli i kaffet. Bra.

Igår blev jag frustrerad på riktigt över tv-utbudet. Det är antingen fotboll eller bröllop överallt! Fy va gött när skiten är över. Fotbollen kunde ha varit intressant om inte SVERIGE HADE KLANTAT TILL DET OCH MISSAT HELA VM.
Bröllop är mindre intressant. Även om jag säkert kommer kolla på det ofrivilligt på jobbet på lördag.
Jag vet EN som kommer fälla en tår. (Inte jag!)



Hoppas ni får en fin dag i solen. Nu ska jag till kontoret. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0