work it

Tjenna!

Man kan ju inte klaga på sommaren i detta avlånga land. Det har varit fint väder i fleeera veckor nu. Igår kom det en 10 sekunders regnskur på kvällen men nu vaknar man upp till solsken igen.

Nackdelen; Det rinner av svett vid varenda fysisk ansträngning! Funderar strakt på att knyta fast en fläkt på huvudet.


Jag hade gärna tagit sommarlov nu, resten av sommaren. Har ledigt ett par dagar till i vecka 29. Se köttar vi jobb stenhårt fram till Insparken.

Måste komma ihåg att söka Csn. Ja det måste jag.

Nu ska jag promenera upp till tåget. Full av energi! (jag ljuger inte)

Ikväll ska jag i alla fall äntligen se Eclipse, tredje twillight! Hoppas den är braaaa!


SVETT!

(skriver om Stockholm en annan dag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0