Hur lär man sig?

Folk som inte rör en fena på hela sommaren. Som bara glider.

Klart man blir avundsjuk.
Man man lär sig fan ingenting av det heller.

Det jag har lärt mig i sommar kommer att vara ovärderligt på CVn och för min egna skull i arbetslivet.

Visst jag kunde ha haft en roligare sommar. Men att tjäna gött med cash och få massa nyttig erfarenhet är också ganska skönt.

Igår började jag njuta av min enda lediga vecka! Mmmm. Skönt med ledigt.

Igår hängde jag och Emelie med Ninni och Svac hemma hos Biffen, sen gick dom och Biffen kom hem då var vi där resten av kvällen och tjötade bara. Trevligt.

Ikväll ska jag träffa Moa som är här från stockholm och så Vickan med! Längesen nu man sågs! Ska bli skoj. Lär väl bli en runda till Twin.

Men först ska ja käka lite och slinga mitt hår.

Puss o kram syns ute?

Kommentarer
Postat av: Molle

Jag är sjuk...har fått kennelhosta. Ungefär som kikhosta är för människor. Är inte riktigt i form men det går på rätt håll. Syns ute? Absolut, jag går ut emellanåt och kissar.



Vov Molle

2010-07-24 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0