Väder

Alla snackar om vädret. Är jag den enda som inte tycker det är jättejättejättekallt? Visst det är väl lite kyligt men inte så att man inte står ut om du går en promenad eller liknande. Vi bor i Sverige, face it.

Nu är det i alla fall helskumt väder här. Det snöar från klarblå himmel, fattar inte!? Haha. Men det är fint det glittar utanför fönstret.

Äntligen fredag! Idag kommer Andreas hit, ikväll ska vi fira pappa som fyller år! I morgon ska vi på bio och på söndag bjuder jag familjen på fika i min lägenhet. Mysig helg! Ah, just det, jag glömde bort att jag ska jobba lite med på lördag. Men det ååårnar sajj.

Sugen på skidresa NU? Svar: JA!

Nu blir det kaffe och macka. Godmorgon på er! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ska bli trevligt...!!!!!

2010-01-08 @ 11:41:06
Postat av: Ninni

Jag älskar snö men nu räcker det :) Kylan? Köp ett par uggs och en tjock vinterjacka. Använd alltid vantar och mössa, då klarar man sig. Jag har inte frusit nån dag i vinter. Det finns inget dåligt väder.....hehehe. Vilken uppbokad helg du har. Vilken bio? Imorgon ska vi åka och köpa spjälsäng och lite sånt. Men först ska vi försöka byta batteri så vi kommer iväg hehe. Fortsättning följer antagligen...

2010-01-08 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0