Ny dator

Har insett att det inte funkar att sitta och designa grejer på 13" skärm som min macbook har. Jag måste köpa mig en stationär förr eller senare för att kunna jobba ordentligt. Min macbook älskar jag den har aldrig strulat, den bara går och går men den är 4 år gammal och jag kan inte installera vissa program längre och jag måste köra på CS3 (photoshop, illustrator..osv) när jag egentligen hade behövt CS4. Så nu har jag bestämt för att börja spara till en imac. Kollade på blocket dom begagnade ligger på 6-7tusen en ny 20" kostar 11tusen. Nu har jag något att spara till. Vi kör på den? Ja det gör vi.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till..........!!!!!!!!!!

2010-01-11 @ 11:33:14
Postat av: Molle

Jag behöver ingen dator för jag bloggar inte längre, har inte tid. Vov vov!

2010-01-11 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0