Najs.

Var och klippte mig innan. Det blev ungefär samma som innan, allt det slitna är borta. Men längderna är fortfarande kvar. Eftersom jag vill spara ut mitt hår tyckte inte frisören att vi skulle klippa upp några etapper som jag har gjort tidigare. Jag blev väldigt nöjd! Tack Mamma för julklappen, eller Tomten menar jag. Fick ju presentkortet av Tomten kom jag på nu. Hihi.
Svängde även in en sväng på H&M behövde en väska som både rymmer skolböcker och som inte är så jättestor. Sog till på den här ihopvikbara saken, betalade även där med ett presentkort som jag fått i jul. Najs.


Nu ska jag inviga nya väskan och håret och åka till jobbet och supporta ett par timmar. Ska faktiskt bli K U L. Känns sjukt bra att jag har ett jobb som jag trivs med. Fast vi som är nya har fortfarande inte fått några större krav på oss så det kanske blir lite jobbigare längre fram. Det är gött med jullov insåg precis att det är 2 veckor kvar av lovet. Skööönt.

Ha en superduperjättebra dag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0