mitt 2009 del 2

Augusti

Kom jag hem från Turkiet.
Bokade biljett till Oslo.
Stannade i Oslo 1 vecka.
Fick konstiga känslor.
Fick bekräftat mina konstiga känslor när jag kom hem.
Bestämde mig för att lägga allt jobbigt bakom mig och bara köra på.
Började på JTH.
Hade 2 underbara veckor med inspark.
Träffade många nya underbara vänner.
Drack Kir på Emils balkong.
Bodde i den gula overallen.
Var på SWE.



September

Skolan drog i gång på allvar.
Började umgås med huskvarnaligan mer och mer.
Pluggkvällar, filmkvällar och pizzakvällar avlöstes med besök på kåren.
Var på min första Taco på Kåren.
Hade en av årets roligaste utgångskvällar tillsammans med Borg, Larsson och Sara.
Var på en klasskompis fest på kulturhuset där flera band spelade.
Fixade en egen hårdrockskväll med dom som inte fick biljetter till sittningen.
Började plugga matte igen. Insåg att jag suger i matte.







Oktober

Var på fest Hemma hos Emelies syster.
Illustrerade en elvisp.
Upptäckte Melissa Horn och Fibes Oh Fibes!
Åkte på roadtrip till Kalmar.
Ludde var på besök, gick på flickan som lekte med elden.
Satte igång med projektarbetet att göra en tidskrift.
Var på studiebesök hos NRS tryckeri.
Vinkade hejdå till det som varit och ropade hej till framtiden!
Sökte till Hilife.






November

Designade ett omslag.
Passade mamma och pappas hus.
Kom med i HI LIFE 2010. Blev således en Babylife.
Pluggade till Grafisk Designtentan.
Fick influensa av influensa vaccinet. Moment 22.
Klarade tentan i Grafisk Design.
Blev bjuden på Jensens Böfhaus av Andreas, mums!







December


Var på Babylife/Hilife-förfest.
Jag och Andreas drog till göteborg för att träffa Emelie och Endre.
Var på jul på Liseberg tillsammans med tusentals andra.
Gick för första gången i mitt liv från en restaurang utan att betala pga av dålig mat och service.
Gick på jobbintervju för norsktalande datasupport. Jag fick jobbet.
Pluggade till komprojtentan.
Hade lilla-julafton med Andreas, Borg och Kakan.
Fick många fina julklappar och firade nyår i Lidköping.





Sammanfattning; 2009 har varit ett VÄLDIGT händelserikt liv i mitt liv. Vet knappt hur jag ska ta in allt som har hänt. Livet kan svänga väldigt fort. En del anser kanske att det har svängt lite väl fort för mig. Men det struntar jag fullkomligt i. Det enda som räknas är att man mår bra och jag kan säga till er alla att jag aldrig varit lyckligare och mer tillfreds med mitt liv som just nu. Okej att ha lite mer pengar och kunna resa runt i världen hade ju varit något. Men det får vi ta senare när man kirrat ett jobb efter studierna. 2010 kommer bli ett av mitt livs bästa år det är jag övertygad om. Det har i alla fall börjat helt underbart.



Massa kramar till er från mig och god fortsättning på det nya året.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Visst är det härligt när man mår bra och bara njuter av tillvaron! Då är det precis som det ska. Jag är på G med en blogg nu men inte klar än. Återkommer med adress hihi. Du är så fin på alla bilder! Sötast i stan :) Vi ses snart igen. Puss puss

2010-01-06 @ 23:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0