LedigLedigLedig

Hej hej. 4 dagar kvar av jullovet.

Idag skrattar jag lite åt mig själv eftersom jag sitter och ser på Oprah och Ellen show just nu. Vi pratade nämligen om detta på jobbet att när man är ledig eller sjuk och inte har något speciellt planerat tenderar man att hamna framför dessa program. Dom har ju varit på tv i evigheter nu så man behöver ju knappast ser varje för att hänga med idag handlar det om folk med udda utseende och speciella sjukdomar. Som vanligt då alltså.

Fick veta att jag får jobba heltid hela vecka 7 när vi är lediga från skolan. Så gött. Då blir det klirr i kassan. Idag har jag tränat, städat lite i lägenheten och nu blir det matlagning och sen hem till familjen ikväll. Ska försöka designa färdigt klubbmärket också som jag håller på med nu. Lägger upp det senare när det är färdigt.

Annars känns det oerhört bra med jobbet just nu. Var lite orolig efter förra vecka att dom inte skulle tycka att min kunskap var stor nog. Men efter igår känns allt så sjukt bra. Jag trivs jättebra och tiden bara flyger fram när man jobbar. Jag lär mig något nytt varje dag och det jag lär mig är ju inom ett område som jag är intresserad av så jag har verkligen hittat ett perfekt jobb. Att jag har en sjukt trevlig handläggare som hela tiden följer upp och frågar mig om det känns okej eller om jag vill ändra på något gör ju saken bara ännu bättre. All cred till academic work säger jag bara!


Nu ska jag ner till affären och köpa ägg. Laaater.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så bra.........!!!!

2010-01-14 @ 12:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0