Gym

Eftersom gymkortet blev inhandlat i onsdags och jag har varit mer än pepp på att börja träna på gym igen så tänker man kanske att jag har spenderat lite tid där. Men NEJDÅ. Jag åker på hosta, såklart. Så där retlig hosta som aldrig går bort och som kommer så fort man rör sig. Nu börjar den bli lite bättre dock men dom senaste dagarna har jag hostat ihjäl mig bara av att ta en promenad. Hoppas det går över fort nu för i morgon hade jag tänkt gå och lyfta lite skrot.

Annars har det blivit en del jobb sedan sist. Cashen rullar in. Och såklart, skolstart. Börjat ny kurs, interaktiv multimedia där vi jobbar mest i Flash. Skoj skoj. Gått sådan kurs innan men upptäckte att jag hade glömt en del så det är väl bara att köra på.

Nu blir det soffhäng, kolla några avsnitt av någon serie och dricka lite kaffe. Senare en fika med finaste Ninni. Gillar söndagar.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin vännen och jag saknar dig. kärlek

2010-01-24 @ 17:00:25
Postat av: emelie

2010-01-24 @ 17:01:08
Postat av: Ninni

Uggs är bra på vintern :) Man fryser aldrig. Går du i converse? Jag va på johans i tisdags igen och fikade med Erica. Då tog de 50 kr för mackan haha. Bra koll :) På lördag blir det Anna-Gretas. Det blir mumsigt. Puss

2010-01-28 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0