Fly Like A Butterfly Sting Like A Bee

Har letat lite musik ikväll. Kom över några gamla oslogodingar som man lyssnade på där. Norska Band som är helt okej.

Bland annat

Big Bang - Wild Bird och Fly like a butterfly sting like a bee.
Madrugada - Kids on the highstreet
Minor Majority - Dancing in the backyard (en av dom finaste låtarna jag vet)

Och så självklart sommarklassikern;

Postgirobygget - Idyll. (Blir tårögd varje gång jag hör på den här, grillning i parken, förfest med tjejerna, varma Oslonätter. Oförglömliga minnen) Tror inte ni förstår som inte varit där.
Karpe Diem - Regnvaer (är ju också en Oslolåt som man diggar till haha.)

VM i ointressant inlägg. Ja men så har jag spenderat min kväll. Och så har hittat lite ny bra musik också men återkommer med ett inlägg med lite nya tips.


Nu blir det sängen. I morgon väntar tvättstugan och på eftermiddagen jobb. Tjaaarå!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Queen, CC top, Slade, Meatloaf, Ted Gärdestad,Eurythmics, ABBA är inte heller fel, eller?

2010-01-15 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0