Bloody sunday

Den här helgen gick helt otroligt fort.

Andreas kom i fredags vi åkte ut till Mamma och Pappa och åt smörgåstårta. Mysigt!
På lördagen jobbade jag på helpdesken och på kvällen såg vi Sherlock Holmes. Helt Ok film, gillar den typen av humor.
Idag bjöd jag familjen på fika i min lägenhet, bakade 2 olika kladdkakor blev ganska bra fast jag trodde dom blev dåliga. Ibland kan jag! Det var Macke, Jenny, Mamma, Pappa, Andreas, Farmor och lila vovven som var på besök. Fick jättefina blommor och mamma fyllde mitt kylskåp med diverse varor. Väldigt snällt när man är en fattig student!

Helgen gick som sagt fort, allt för fort. 1 vecka kvar av jullovet är ganska laddad inför skolan nu. Har inte varit ledig så här länge på säkert 6 år så jag klättar ju snart på väggarna. Tur att jag i alla fall har ett jobb att gå till några dagar i veckan.

Har kollat köping ikväll och ser nu på Johan Falk, slås av att det är mycket sämre än jag trodde, skådespelarna känns B och handlingen flyter dåligt. Men ska kolla färdigt i alla fall måste ju se hur det slutar.

Mina fina rosor

Nu blir det kvällsfika. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Johan Falk går absolut inte för sig. Har svårt för han som spelar Falk. Det är ungefär som att kolla på Beck och inte gilla Persbrandt. Det går inte haha. Hoppas det går bra på jobbet :)

2010-01-12 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0