Bah.

Alltså. Idag gick det inte så bra på jobbet som jag ville. Insåg HUR mycket jag måste lära mig. Och HUR lite jag vet. Oh my goood. Men det ordnar sig nog. Ringde helt sjukt mycket idag också, stress!

Längtar tills den 25:e nu när man har jobbat lite. Då blir det träningskort! Är så himla sugen på att gå och träna. Bor ju nästan granne med friskis och har varit sugen varenda dag sedan det kom snö att sticka till gymmet för det är ju för halt för att springa ute...! Snaaaart så!

Nu blir det Simon & Thomas på tv sen sängdags. Trött som bara den.

Znark.

Kommentarer
Postat av: Skopolisen

Det är absolut förbjudet att använda tunna gympaskor i tyg när det är -5 grader ute. Dagens unga som vet så mycket borde veta bättre om vad som kan hända med fötter som blir kalla. Tänk på att de ska hålla hela livet, minst 70 år till.

2010-01-04 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0