Spice

Tjeena.

Nu sitter jag i skolan. Något sliten efter gårdagens sittning. Det har varit mycket slit men det var verkligen värt allt! Herrgud så kul vi hade :) Jag kan numera titulera mig Spicemaster i Hilife (JTH:s sexmästeri) . Vilket inte säger er som inte går på högskola speciellt mycket. Nu väntar lite actionscript 3.0 kodande sedan en sista städning på kåren. Efter det lär det ju bli ryggläge i soffan resten av kvällen. I morgon ska jag jobba hela dagen på datasupporten så måste nog viiiila. Längtar tills på söndag då ska jag hem till familjen ett par dagar. Ska bli gött och softa lite efter allt som varit nu.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm...softa?

2010-02-11 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0