Snö och skidor och lunch och flash.

Tja.

Sitter hemma "på landet" och har haft en riktigt mysig morgon. Katten ligger och spinner i soffan och hunden ligger på golvet nedanför och sover. Började morgonen med kaffe och ett avsnitt av glamourama och sedan blev det lite photoshoppande på det. Nu ska jag snart äta lunch, snälla mamma och pappa har lämnat en matlåda i kylen till mig. Det är allt bra att vara hemma ibland! Efter lunch ska jag ut och åka lite skidor. Så himla skoj, fick verkligen mersmak när jag åkte sist vid nyår! Är dock fortfarande lite förkyld så får väl ta det ganska lugnt. I eftermiddag blir det flash och åter flash. Inte världens roligaste program precis men oerhört viktigt att kunna om man ska jobba i den här branschen.





Hear you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0