Semla

Idag är det fettisdagen.



Semlor är ju sjukt gott enligt mig. Så nu har jag varit och köpt mig en semla och nya kaffefilter så om en liten stund när kaffet är klart så blir det fikatajm! Har suttit med flash nu ett tag och jag kan ju säga att det lossnar mer och mer. Kunde inte Actionscript 3 alls innan hade bara jobbat i 2 innan så det har varit en liten utmaning att tänka annorlunda men det verkar som om det löser sig. Ska börja skriva på min projektbeskrivning till flashprojektet i interaktiv multimedia idag också. Produktiv dag! Gillart. Annars hoppas jag att min förkylning släpper snart. Har äntligen blivit av med hostan, nu är det bara resten också... vill ju kunna träna!!! Grr. Jaja, får väl trycka i mig semlan nudå så att man har ytterligare lite fett att träna bort. Haha. Senare blir det Hi Life-möte. Det e najs.

Ha en kanoners dag

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Semla är mums!



Kram mamma

2010-02-16 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0