On the track

Sitter på jobbet och det är i princip inget att göra. Det ringer ingenting. Inte så konstigt kanske eftersom det är fredagskväll. Jag hade inte heller kommit på tanken att en support hade varit öppen nu. Men det är vi. Fast om 5 minuter ska jag bege mig hemåt. Jag och A ska kolla på favoritprogrammet: På spåret, såklart, och käka lite snacks. Blir nog en bra kväll känner jag. Surt bara att man fortfarande inte är frisk. Där fick jag för att jag köpte träningskort. Har inte kunnat utnyttja det än.. kuuwl.

I morgon blir det mera jobb, får se hur det ska gå att klara av det med förkylningen. Men jag får bara kämpa på.
Hoppa ni får en fin helg. Hörs i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte baa! Klä dig varmt, drick varmt och mycket vatten! Snart blir du baa igen.

Kram mamma

2010-02-05 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0